Często zadawane pytania
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania jakie często zadają sobie Klienci przed rozpoczęciem współpracy a adwokatem
Jak zacząć współpracę z adwokatem?
Jeśli szukasz pomocy prawnej nie krępuj się skontaktuj się z nami, napisz albo najlepiej zadzwoń do nas. Staramy się pomóc każdemu rozwiązać jego problem prawny. Adwokat jest człowiekiem, jego rolą jest pomagać innym i z takiego złożenie wychodzimy.
Najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie na początek współpracy jest rozmowa z naszym adwokatem. Może ona być telefoniczna, a najlepiej gdyby to było spotkanie na którym poznamy Twój problem prawny i postaramy się znaleźć rozwiązanie.
Staramy się pomóc każdemu rozwiązać jego problem prawny. Adwokat jest człowiekiem, jego rolą jest pomagać innym i z takiego złożenie wychodzimy. Zadzwoń lub napisz teraz!
Czy na spotkanie z adwokatem musisz się umówić?
Tak. Spotkania z adwokatem są możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu spotkania. Pamiętaj, że prowadzimy szereg spraw i często jesteśmy na sali sądowej, ciężko precyzyjnie oszacować ile potrwa dana sprawa w sądzie, dlatego szanując Twój i nasz czas spotkania wymagają wcześniejszego umówienia.
Ile kosztuje adwokat?
Nie ma jednej uniwersalnej odpowiedzi. Każda sprawa jest inna i wymaga indywidualnej wyceny. Nie krępuj się u Nas wycena prowadzenia sprawy jest bezpłatna i zawiera się w cenie spotkania. Skontaktuj się z nami jesteśmy elastyczni, szukamy dogodnych rozwiązań w zakresie rozliczeń dla każdego klienta. Przekonaj się.
Adwokat czy radca prawny? Jakie są różnice?
Nie ma żadnych różnic patrząc z punktu widzenia klienta. Oba zawody mają te same uprawnienia. W zasadzie różnią się kolorem stroju zawodowego, a także tym, że radca prawny może pracować będąc zatrudniony na etacie. Oczywiście w ramach różnic można mówić też o historii samorządu; adwokaci formalnie funkcjonują dłużej, czy różnicach w kompetencjach na przestrzenni lat itp.
Ale oczywiście nie są to rzeczy kluczowe czy nad wyraz istotne z punktu widzenia klienta.
Co zabrać na spotkanie z adwokatem?
Wszystkie dokumenty które masz w związku ze sprawą należy zabrać na spotkanie z adwokatem. Wyrok, pismo z sądu, pismo od innego organu (komornik, policja itp.), akt notarialny, umowa i tak dalej sąd bardzo istotnymi dokumentami które konieczne zabierz ze sobą na spotkanie.
Znaczącym ułatwieniem dla Ciebie i dla nas będzie jeśli skany takich dokumentów wyślesz wcześniej na maila, skróci to czas potrzebny na analizę dokumentów na spotkaniu.
Nie wiesz czy dany dokument jest istotny? – zapytaj umawiając się na spotkanie z Kancelarią.
Czy informacje przekazane adwokatowi są bezpieczne?
Tak. Adwokata obowiązuje tajemnica adwokacka. Adwokat ma obowiązek zachować w tajemnicy wszystko czego się dowie w związku ze sprawą.
Czy mogę uzyskać poradę online?
Tak. Kancelaria udziela porad na spotkaniach online. Korzystamy, ze Skype, Whatsup i innych komunikatorów. Musisz pamiętać, że porady online udzielamy tylko odpłatnie, po przedpłacie na konto Kancelarii i po umówieniu daty (dzień i godzina) porady. Czyli jeśli chcesz uzyskać poradę online, kontaktujesz się z nami umawiamy datę spotkania i po zaksięgowaniu płatności realizujemy poradę. Czas trwania porady to do 45 min.
Jak wygląda obsługa prawna przedsiębiorcy?
Na początku spotykamy się i omawiamy zakres tej pomocy. Chcemy wcześniej poznać biznes klienta tak by jak najlepiej mu pomóc. Po ustaleniu zakresu pomocy zawieramy umowę o świadczenie usług prawniczych oraz rozliczamy usługę zgodnie z tym co przyjęliśmy w ustaleniach z klientem. Może to być stawka godzinowa, ryczałt miesięczny, ryczał miesięczny + stawka godzinowa itp. Kancelaria wystawia faktury VAT za obsługę klientów.